پشتیبانی

تیر 94 - ~~~~~~ آشیانه علم ~~~~~~
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
~~~~~~ آشیانه علم ~~~~~~
در این وبلاگ مطالب جالب علمی طنز , تاریخچه و اخبار جدید و..... قرار گرفته است امیدوارم که از آن ها لذت ببرید.
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره مدیر آشیانه علم


با عرض سلام و درود خدمت شما عزیزان امیرخسرو اسکندری اصل هستم امیدوارم مطالب وبلاگ براتون مفید باشه.
.... 000

000 11 79 تماس با ما 77 22
57 111 44 1 2 3 4 5خرید بک لینک 6 6 51سایت حقوقی وکیل دادگستری تهران 44 722
به گزارش بنیان به نقل از HealthDay، با توجه به مطالعه منتشر شده در مجله Aging Research ، افراد متولد فصل پاییز(ازسپتامبر-نوامبر) در مقایسه با کسانی که در ماه مارس (اسفند) متولد می شوند، به میزان قابل توجه ای احتمال بیشتری برای رسیدن به سن 100 سال را دارند.

 

 

دکتر Leonid A. Gavrilov و دکتر Natalia S. Gavrilova، از دانشگاه شیکاگو، در مطالعه ای از 1574 فرد صد ساله در ایالات متحده که بین سال های 1880 و 1895 به دنیا آمده بودند برای تعیین اینکه آیا ماه تولد  در زنده ماندن آنها تا سن 100 سال تاثیر دارد، استفاده کردند. داده ها ی بدست آمده ازاین افراد با داده های 10،855خواهر و برادرآنها با طول عمر کوتاه تر و 1083 زن و شوهر، برای کنترل تاثیرمحیط مشترک دوران کودکی و یا بزرگسالی و پس زمینه ژنتیکی مقایسه شدند.
محققان ارتباط معنی داری را بین ماه تولد و طول عمرآنها، به خصوص در متولدین قبل از  1899یافتند. افرادی که درماه سپتامبر تا نوامبر متولد شده بودند احتمال بیشتری برای صد ساله شدن نسبت به متولدین ماه مارس داشتند. الگوی مشابهی برای زن و شوهرهای مربوط به یک قرن وجود داشت.

نتایج این مطالعه اثرات سال و ماه تولد را بر روی طول عمراستثنایی ، پس از کنترل محیط زیست مشترک دوران کودکی و ویژگی های مشترک پدر و مادر، ثابت می کند. نتایج این مطالعه نشان می دهد که شرایط محیطی در اوایل زندگی ممکن است اثرات طولانی مدت بر پیری و طول عمر انسان داشته باشد.


 




موضوع مطلب : متولدین پاییز احتمالا 100 سالگی را جشن می گیرند !!

سه شنبه 94 تیر 2 :: 10:6 عصر


برشهایی از مغز یکی از نوابغ بزرگ قرن بیستم در موزه ای در فیلادلفیا به نمایش گذاشته شده است، برشهایی که بسیاری از محققان با مطالعه بر روی آن به اسراری از دلیل هوش بالای انیشتین پی برده اند.




 




موضوع مطلب : برش هایی از مغز انیشتین،نابغه قرن بیستم

دماغ تک‌تک انسان‌ها دروغ را لو می‌دهد، درست مثل پینوکیو!

 

 

به نظر می‌رسد ماجرای به وجود آمدن تغییر در بینی که در داستان پینوکیو مطرح شده بود، خیلی هم دور از واقعیت نباشد. دانشمندان می‌گویند اگرچه طول بینی ما بیشتر نمی‌شود، اما با دروغ،‌ دمای آن بالاتر می‌رود.


به گزارش پاپ‌ساینس، محققین دانشگاه گرنادا، کشف تازه خود را اثر پینوکیونام‌گذاری کرده‌اند.
وقتی ما در مورد احساسات خود دروغ می‌گوییم، بخشی از قشر مغز به نام اینسولا (یا قشر جزیره‌ای مغز)، فعال می‌شود. به گفته محققین، اینسولا به عنوان بخشی از سیستم پاداش مغز، زمانی فعال می‌شود که ما احساسات واقعی را تجربه کنیم. دانشمندان بر این باورند که اینسولا هم هیجان و هم دمای بدن را کنترل می‌کند (البته به واسطه مواردی چون هشیاری و pH).
 محققین یک همبستگی منفی قوی بین فعالیت اینسولا و افزایش دما پیدا کرده‌اند. همچنین آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که احساسات مربوط به سطوح بالای اضطراب، دمای چهره را افزایش می‌دهد.

محققین با استفاده از دوربین‌های حرارتی این پدیده را ثبت کرده‌اند.



موضوع مطلب : اثر پینوکیو

سه شنبه 94 تیر 2 :: 9:51 عصر

دانشمندان معتقدند حقایقی در زمین وجود دارد که اکثر آنها را در سال 2012 یافته اند.

 

به گزارش خبرگزاری آد نیوز، حقایق توسط زمین شناسان و باستان شناسان به ثبت رسیده است. 

1- زمین گرد نیست !!!


به گفته ی دانشمندان زمین یک کره است اما به دلیل نیروهای گرانشی آن یک دایره کامل نیست و در واقع یک برآمدگی در اطراف خط استوا در کره زمین وجود دارد و شعاع قطبی زمین 3.949.99 مایل است. 

2- 24 ساعت در یک روز وجود ندارد!

3- زمین یک سیاره دوقلو است که نام قل دیگر آن Theia‌ است!

4- بیش از 90 درصد اقیانوس ها هنوز ناشناخته است. 

5- سردترین دما 128.6- بوده است. 

6- مرتفع ترین نقطه روی زمین اورست نیست!!


 




موضوع مطلب : کشف جدیدترین عجایب درباره زمین !!!

سه شنبه 94 تیر 2 :: 9:49 عصر

باکتری هایی که باعث جذام می شوند به نظر می رسد قادر به انجام عملیاتی بعید باشند که دانشمندان آن را کیمیاگری بیولوژیکی می نامند.

به گزارش بنیان به نقل از bionews.org.uk،  آنها می توانند نوعی سلول تخصصی سیستم عصبی، به نام سلول های شوان را آلوده کرده و آنها را به سلولهای بنیادی تغییر دهند. سپس این سلول های بنیادی می توانند به هر نوع سلولی تبدیل شده و به طور موثرتری سبب گسترش باکتری در بدن شوند. 
پروفسور Anura Rambukkana از دانشگاه ادینبورگ می گوید: این یک مکانیسم بسیار پیچیده است. به نظر می رسد این باکتری فعل و انفعالات مکانیکی سلول های شوان را بهتر از ما می شناسد. این مطالعه در مجله سلول منتشر شده است.
جذام یک بیماری باکتریایی است که منجر به بروز آسیب های عصبی و ضعف عضلانی می شود.جذام می تواند باعث آسیب شدید به پوست، اعصاب، اندام و چشم شود با این حال این بیماری با آنتی بیوتیک قابل درمان است.
این باکتری ها، Myobacterium leprae ، به ویژه سلول های شوان را مورد حمله قرار می دهند. صدمه و از دست رفتن سلول های شوان همان چیزی است که باعث آسیب عصبی عامل این بیماری می شود.
جذام بیماری است که به خوبی مورد مطالعه قرار گرفته است، اما چگونگی گسترش این باکتری در بدن هنوز درک نشده است.
محققان اشکال جذام را هنگام آلوده کردن سلول های عصبی در موش ها و سلول ها ی عصبی در آزمایشگاه مطالعه کردند. چند هفته پس از عفونت، باکتری شروع به تبدیل سلولهای شوان به سلولهای بنیادی کرد.
در آزمایش انجام شده بر روی موش ها، سلول های بنیادی آلوده قادر به مهاجرت به سایر نقاط بدن و ایجاد انواع مختلف سلول ها، مانند سلول های عضلانی بودند. سپس آنها توانستند با ادغام با این بافت ها سبب گسترش باکتری به عضلات شوند.
پروفسور Rambukkana  دراخبار بی بی سی گفت: از آنجاییکه این سلول های بنیادی دربافت خود بدن تولید می شود. سیستم ایمنی بدن آن را به شناسایی نکرده و آنها می توانند به هر جایی که می خواهند بدون اینکه مورد حمله قرارگیرند، بروند.
این باکتری های تولید کننده سلول های بنیادی پروتئین هایی به نام کموکاین را نیز منتشرمی کنند که سلول های سیستم ایمنی بدن را جذب می کنند که این سلولها نیز آلوده شده و سبب گسترش بیشتر باکتری می شوند.

 

این تحقیق علاوه بر بهبود درک جذام، برای اولین باراست که نشان می دهد باکتری ها توانایی تبدیل سلول های بزرگسالان به سلول های بنیادی را دارند.





موضوع مطلب : جذام با تبدیل سلول های بزرگسالان به سلول های بنیادی گسترش می یابد !!!

سه شنبه 94 تیر 2 :: 9:47 عصر

محققان به شواهد علمی در تایید تاثیر جویدن آدامس برای سرعت بخشیدن به روند تفکر و هوشیاری دست یافته اند.

 

 این مطالعه دریافته، وقتی فردی در حال جویدن آدامس است، زمان واکنش او تا 10 درصد تسریع می شود چرا که در این حالت هشت منطقه مختلف در مغز فعال و تحت تاثیر هستند.

 

 

 

یک نظریه برای تاثیر جویدن آدامس در تسریع تفکر، این است که جویدن، تحریک و برانگیختگی را افزایش داده و جریان خون به مغز را بهبود می بخشد.

 

دانش پژوهان موسسه ملی علوم رادیولوژی در ژاپن افراد را در دو حالت جویدن آدامس و نداشتن آن با استفاده از اسکن های مغزی، بررسی کردند.

 

محققان در این بررسی ها به منظور پیشگیری از حواس پرتی داوطلبان از آدامس های بدون اسانس و طعم استفاده کردند.

 

نتایج حاکی از آن بود که هوشیاری و زمان واکنش در افرادی که آدامس می جوند بهبود می یابد. زنان و مردانی که آدامس نمی جویدند 545 میلی ثانیه طول می کشید تا به موضوعی واکنش نشان دهند در حالی که این زمان واکنش در افراد دارای آدامس 493 میلی ثانیه بود.

 

اسکن های مغزی نشان داد مناطق مغزی که در طول جویدن آدامس فعال می شوند آنهایی هستند که با حرکت و توجه مرتبط هستند.

 

نتایج این مطالعه در نشریه Brain and Cognitionمنتشر شده است.




موضوع مطلب : تایید علمی تسریع تفکر با جویدن آدامس !

سه شنبه 94 تیر 2 :: 9:45 عصر

ورود سم حشرات به بدن می‌تواند آسیب‌زا یا حتی کشنده باشد؛ اما محققان اخیرا دریافته‌اند که در زهر زنبور ماده‌ای وجود دارد که می‌تواند با قرارگرفتن در یک کپسول نانو به جنگ ویروس HIV برود.



به گزارش بنیان به نقل از ایسنا، امید می‌رود که با ساخت ژلی از این نانوذرات بتوان از ورود HIV به بدن جلوگیری کرد.
 
جزئی از زهر زنبور با بسته‌بندی در حباب‌های بسیار کوچک می‌تواند HIV را ضربه فنی کند! دانمشندان با آزمایش سیستم ارسال در بشقاب‌های آزمایشگاهی گزارش می‌دهند که این نانوذرات به ویروس می‌چسبند و بدون تخریب سلول‌ها، آن را نابود می‌کنند؛ فناوری که شاید روزی با آزمون‌های بیشتر از ابتلا به HIV در بعضی افراد جلوگیری کند.
 
آنتونی گومز (Antony Gomes)، فیزیولوژیست دانشگاه کلکته در هند که کاربرد پزشکی زهرها را مطالعه می‌کند، می‌گوید: «قطعا این روشی بدیع است. گزارش اندکی درباره درمان مبتنی بر زهر علیه ویروس‌ها موجود است. این نوع از پژوهش پتانسیل پیشرفت و توسعه محصولات را دارد.»
 
پژوهشگر پزشکی، جاشوآ هود (Joshua Hood) از دانشگاه واشنگتن در سینت لوئیس و همکارانش، تاثیر نانوذرات حامل سم را در آزمایشگاه بر HIV آزمودند. ذرات ترجیحا به HIV قفل شدند و محموله خود را تحویل دادند: جزء زهری – سمی با نام ملیتین (melittin) – حفره‌های روی پوشش پروتئینی محافظ HIV را پر کرد و به شکل چشمگیر میزان ویروس‌ها را کاهش داد. این پژوهش در نسخه کنونی آنتی‌وایرال تراپی به چاپ رسیده است.
 
آن‌ها همچنین جزء زهری را در سلول‌های سالم انسانی آزمایش کردند. اگرچه می‌دانیم ملیتین غشای سلولی را تجزیه می‌کند، این سلول‌های انسانی به خاطر درمان چندان متاثر نشدند زیرا نانوذرات حاوی ملیتین با ساختار‌های محافظی همراه بودند که در خارج آن‌ها نصب شده بود.
 
این محافظ‌ها مثل ضربه‌گیر عمل می‌کردند تا نگذارند نانوذرات – و به‌ویژه زهر داخل‌شان – با غشای سلولی تماس یابد. این کار به نانوذرات اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک سازه قفل - کلید خاص در پوسته پروتئین ویروس چفت شوند و با ویروس‌های بسیار کوچک‌تری پیوند یابند.
 
به نوشته تارنمای انجمن فیزیک، نویسندگان این مقاله سلول‌های انسانی را از اندام جنسی بانوان انتخاب کردند که معمولا مکان ورود ویروس HIV هستند.
 
هود می‌گوید این یافته‌ها راه را برای آزمایش بیشتر با هدف بلندمدت ساخت ژلی حاوی این نانوذرات فراهم می‌کند.
 
برونو سارمنتو (Bruno Sarmento) محقق زیست‌فناوری از دانشگاه پورتوی پرتغال می‌گوید اگر بخواهیم از این دارو استفاده عملی کنیم، هنوز هم باید کارهای بسیاری انجام دهیم: «باید توجه بسیاری به تولید نانوذرات به روشی قدرتمند و همگن کرد تا یکنواختی دارو حفظ شود.» همچنین وی می‌گوید چنین ژلی نیاز به ویژگی‌های چسبنده دارد تا مطمئن شویم که نانوذرات در محل درست باقی می‌مانند و از ورود ویروس به جریان خون جلوگیری می‌کنند.



موضوع مطلب : زهر زنبور، قاتل ویروس ایدز!!!

سه شنبه 94 تیر 2 :: 9:45 عصر

 

توهین آیت الله مصباح‌یزدی به زرتشتیان و پاسخ نماینده زرتشتیان ایران در مجلس

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مصباح‌یزدی: نباید به آتش‌پرستی پدران خود افتخار کنیم
توهین آیت الله مصباح‌یزدی به زرتشتیان و پاسخ نماینده زرتشتیان ایران در مجلس: ما آتش پرست نیستیم!

دکتر «اسفندیار اختیاری» نماینده زرتشتیان ایران در مجلس در واکنش به توهین آیت الله مصباح یزدی به زرتشتیان ؛ در نامه ای به دفتر وی مراتب انتقاد خود و جامعه زرتشتیان ساکن در ایران را ابراز کرد.

به گزارش عصر قانون، مصباح یزدی پیشتر گفته بود : نباید به آتش‌پرستی پدران خود افتخار کنیم، چرا که آن فضیلتی نیست، باید به ایران به دلیل منسوب بودن به اهل‌بیت افتخار کنیم.

سخنان مصباح یزدی، به ویژه آنجا که به موضوع «آتش‌پرستی پدران» اشاره کرده، با موجی از دلخوری‌ها در جامعه زرتشتی ایران همراه شده و در همین رابطه دکتر اسفندیار اختیاری طی نامه ای به دفتر آیت الله مصباح نوشت : «منسوب کردن پدران خود، به آتش‌پرستی موجب آزردگی ایرانیان شده چرا که بر هیچکس پوشیده نیست که ایرانیان در درازنای تاریخ هماره یکتاپرست و پرستنده خداوند یکتا بوده‌اند.»
 
متن کامل این نامه بدین شرح است:

به نام دانای بزرگ هستی بخش
 جناب آقای آیت الله محمد تقی مصباح یزدی
نماینده محترم مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری
با درود فراوان
احتراما، بدینوسیله ضمن انتقاد معنادار به سخنان اخیر جنابعالی در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) و منسوب کردن “پدران خود به آتش پرستی” که سبب آزرده خاطر شدن ایرانیان شده است، یادآوری می نمایم. افتخار ایرانیان این است که در درازنای تاریخ یکتاپرست و پرستنده خداوند یکتا و بی همتا بوده اند. ایرانیان همچنین بر اساس آموزه های الهی خود، ارزش های انسانی و انسانیت را نیز همواره در سرلوحه کاری خود قرار داده اند.

در تاریخ یک کشور فرازها و فرودهایی وجود داشته که خوشبختانه در این کشور اهورایی سهم افتخارات در تمدن سازی، بسیار بیش از دیگر سهم های آن بوده است. ایرانیان با کشف و شناختن آتش، این فروغ اهورایی و عنصر با ارزش، آغاز کننده عصر تمدن و پدید آورنده تحولات عظیم در زندگی بشر بوده اند و با نگهداری، آن را به جهانیان عرضه کردند که این یک افتخار غیر قابل انکار ایرانیان است.

همانگونه که جنابعالی در سخنان خود به خوبی بیان داشته اید “نباید هر هدفی را با هر وسیله ای بدست آورد” و اینجانب نیز به آن باور دارم. در شرایطی کنونی کشور، همه گروه ها، ادیان، اقوام و نژادها نیاز به همدلی و همراهی دارند، نکته ای که بارها در سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری نیز بدان تاکید شده است. اینگونه اظهار نظرها که شائبه رسیدن به اهداف سیاسی خاص را در بر دارد و در این راه بدیهیات تاریخ این کشور پرافتخار را به زیر سئوال می برد، به هیچ عنوان به صلاح نمی باشد.

با سپاس
دکتر اسفندیار اختیاری
نماینده ایرانیان زرتشتی




موضوع مطلب : توهین آیت الله مصباح‌یزدی به زرتشتیان و پاسخ نماینده زرتشتیان ای

دوشنبه 94 تیر 1 :: 11:3 عصر

 

اس ام اس خنده دار و جالب (26)

 

پیام خنده دار, اس ام اس جالب, جملات خنده دار

نگاهت همچون باران است
وقلبم همچون کویر
ومیدانی که کویر بدون باران زنده است

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

شمام وقتی از خواب بیدار میشید چند دقیقه تو جاتون میمونین تا لود بشین ؟ من یه رب طول میکشه تا لود بشم ، فک کنم ویروس دارم !!!

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

اونقدری که من واسه شستن فرشهای خونه پارو زدم ، واسه تایتانیک پارو زده بودم الان غرق نمیشد !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

یعنــــی دختره رو اگــــه بازیـافـت کنـن
بـه صـورت دمپـایی به چـرخه طبیـعت برمیـگرده
بعـد تـو پروفایـلـش زده pm نده بلاک میـشی من ماله اونـم

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦


الان دیگه مهمونی رفتن به خونه‌هایی که Wi-Fi ندارن وقت تلف کردنه!!

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

انواع شکست از نگاه دخترها:
شکست عشــقی : مهربون ترین دوست پسرش ولش کنه !
شکست اجتماعی : خوش برخورد ترین دوست پسرش ولش کنه !
شکست اقتـصادی : پولدار ترین دوست پسرش ولش کنه !
شکست سیاسی : عاقل ترین دوست پسرش ولش کنه !
سونامی : همه ی دوست پسراش یهویی ولش کنن !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

یکی دیگه از دستاوردهای نسل ما این بوده که
ترمز دستی پیکان رو از کنار در راننده به بین صندلی راننده و شاگرد انتقال دادن !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

امروز رفتم کافی شاپ دیدم همه با دوست دختراشون اومدن ولی خودم تنها هستم
.
.
.
هیچی دیگه گوشیم رو برداشتم و کنار گوشم گرفتم و با صدای بلند گفتم
هی بدبخت بیا که خواهرت با یه پسره تو کافی شاپ نشسته !
جاتون خالی همه دخترا فرار کردند …

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

حس اون دختریو دارم که از حموم اومده داره تو آینه نگا به خودش میکنه …
یعنی تا این حد غمگینمااا !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

زندگی گرامی تر از آن است که به خصومت بگذرد
بیا کارت شارژهایمان را تقسیم کنیم

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

سالها گذشت و کسی نفهمید
میتی کومان
چرا دستمال قدرتش دست داش کایکو بود؟؟؟؟؟ چرا

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

منم بیام؟؟؟؟؟؟؟
نـه عزیزم ما میخوایم بریم آمپول بزنیم !!!!
+
+
+
+
بزرگترین نوستالژیک بچگیم

وقتی میخواستن منو ازسر خودشون باز کنن

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

دو تا توصیه مهم برای زندگی سالم
1 همیشه حقیقت رو هرچقدر هم که تلخ و خطرناکه با قدرت بگید
2 بلافاصله پس از گفتن فرار کنین خخخخ

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

ضد حال به این میگن:
کامپیوتر رو خاموش می کنی میری تو تختت زیر پتوی گرم و نرم بعد
می بینی هنوز کامپیوتر خاموش نشده  
با هزار زور بلند میشی مانیتورو روشن کنی ببینی چرا خاموش نشده
درست همون موقع خاموش میشه....

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

مورد داشتیم...
دختره یک جفت جوراب داخل جهیزیش بود برای روز مرد...

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس خنده دار و باحال ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

اس ام اس چیست؟
+
+
+
+
+
یعنی خاک تو سرت هنوز نمیدونی اس ام اس چیه؟
همین جوری سرتو میندازی میای پایین




موضوع مطلب : اس ام اس خنده دار و جالب (26)

دوشنبه 94 تیر 1 :: 10:58 عصر

 

نسل آینده خانه‌های ژاپنی در اعماق آب + تصاویر

 

اخبار علمی - نسل آینده خانه‌های ژاپنی در اعماق آب + تصاویر

وقوع طوفان‌های گسترده و سونامی‌های مرگبار، طراحان ژاپنی را به فکر ساخت خانه‌های زیر آبی انداخته است.

کارشناسان ژاپنی برای مقابله با پیامد‌های ناگهانی سیل، سونامی و بالا آمدن سطح آب‌ها در حال طراحی نسل جدیدی از خانه‌ها، زیر اعماق اقیانوس‌ها هستند.

 

اخبار , اخبار علمی , خانه‌های زیر آبی

 

گفتنی است: این خانه‌های شناور در زیر آب می‌توانند سهمگین‌ترین توفان‌ها را تحمل کنند و قرار است تا سال 2030 کار ساخت آنها به اتمام برسد.

 

اخبار , اخبار علمی , خانه‌های زیر آبی

 

هر کدام از برج‌ها در این طرح در حدود 500 متر طول خواهد داشت و می‌تواند در حدود 500 نفر را در خود در مواقع اضطراری‌ جای دهد.

در حدود 25 میلیارد و 500 میلیون دلار برآورد شده است.

 

اخبار , اخبار علمی , خانه‌های زیر آبی

 

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران




موضوع مطلب : اخبار علمی - نسل آینده خانه‌های ژاپنی در اعماق آب, تصاویر

دوشنبه 94 تیر 1 :: 10:57 عصر
<   1   2   3   >   
به آشیانه علم خوش آمدید نظر یادتون نره
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای ~~~~~~ آشیانه علم ~~~~~~ محفوظ است
.....................................
صفحات سایت
12345678910

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا

000007 44 تیر 94 - ~~~~~~ آشیانه علم ~~~~~~
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1
  • home
  • contact
  • rss
  • khosroeskandari.parsiblog.com
  • 55 30