پشتیبانی

نگاهی به قوت و ضعفهای ال جی در مقایسه با رقبا - ~~~~~~ آشیانه علم ~~~~~~
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
~~~~~~ آشیانه علم ~~~~~~
در این وبلاگ مطالب جالب علمی طنز , تاریخچه و اخبار جدید و..... قرار گرفته است امیدوارم که از آن ها لذت ببرید.
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره مدیر آشیانه علم


با عرض سلام و درود خدمت شما عزیزان امیرخسرو اسکندری اصل هستم امیدوارم مطالب وبلاگ براتون مفید باشه.
.... 000

000 11 79 تماس با ما 77 22
57 111 44 1 2 3 4 5خرید بک لینک 6 6 51سایت حقوقی وکیل دادگستری تهران 44 722
انتقادات به خط سیر ال جی در ساخت هوشمندهای سری G؛
به تازگی مشخصات آخرین هوشمند شرکت ال‌جی،‌یعنی G4 که قرار است تا حدود دو هفته دیگر‌، رونمایی از آن در مراسمی رسمی از سوی شرکت ال جی صورت پذیرد، در سطح اینترنت منتشر شده است؛ اما در حالی که تعدادی از تحلیلگران هوشمند جدید ال‌جی را برگ برنده‌ای برای این شرکت در رقابت با غول‌های بازار می‌دانند، برخی دیگر از نگاهی متفاوت هوشمند جدید و در مجموع سری G گوشی‌های این شرکت را با انتقادات خود استقبال می‌کنند.
کد خبر: 491252
تاریخ انتشار:25 فروردین 1394 - 22:28-14 April 2015
به تازگی مشخصات آخرین هوشمند شرکت ال‌جی،‌یعنی G4 که قرار است تا حدود دو هفته دیگر‌، رونمایی از آن در مراسمی رسمی از سوی شرکت ال جی صورت پذیرد، در سطح اینترنت منتشر شده است؛ اما در حالی که تعدادی از تحلیلگران هوشمند جدید ال‌جی را برگ برنده‌ای برای این شرکت در رقابت با غول‌های بازار می‌دانند، برخی دیگر از نگاهی متفاوت هوشمند جدید و در مجموع سری G گوشی‌های این شرکت را با انتقادات خود استقبال می‌کنند.
 
به گزارش «تابناک»، شرکت ال جی همواره تلاش کرده‌ در رقابت شدیدی که در بازار گوشی‌های هوشمند به ویژه در میان دو غول بزرگ (‌سامسونگ و اپل) برقرار است، جایگاهی در‌خور برای خود پیدا کند. گوشی‌های هوشمند سری G این شرکت، البته خط مقدم جبهه ال جی برای این رقابت بوده ‌و به ویژه آنکه هوشمند G3 با معرفی برخی امکانات جدید همچون استفاده از صفحه نمایش با وضوح QHD برای اولین بار توانست توجه بازار را به خود جلب کند. 

هوشمند جدید این شرکت که قرار است تا دو هفته آینده رسما رونمایی شود، از چندی پیش ‌تدریجی معرفی شده ‌و روز گذشته نیز ویژگی‌های اصلی این هوشمند به شکل تقریبی رونمایی شد؛ از جمله بر‌ترین ویژگی‌های این هوشمند، گویا تغییراتی در طراحی قاب پشتی و استفاده از چرم در آن و همچنین شارژ به شکل وایرلس است.

نگاهی به قوت و ضعف های ال جی در مقایسه با رقبا

اما همین موضوع منجر به آن شده که از روز گذشته و به شکل پراکنده در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های تکنولوژی، انتقاداتی به خط سیر ال جی در ساخت گوشی‌های سری G این شرکت مطرح شود. از مهم‌ترین این انتقادات که بسیاری از کاربران و تحلیلگران به ویژه در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این رونمایی و هوشمند جدید دارند، اینکه شرکت ال جی چندان حرکت مهمی ‌در ساخت هوشمند جدید خود نسبت به نسخه پیشین آن یعنی G3 نداشته است. آن گونه که از مشخصات این هوشمند البته تا کنون پیداست، G4 بر مبنای هر آنچه ‌G3 داشته، ‌بنا شده و به غیر از موارد‌ جزئی در طراحی و امکانات جانبی، تفاوت اساسی با هوشمند G3 ندارد. 

این انتقاد تا حد زیادی وارد است. بر اساس آنچه از مشخصات G4 روز گذشته به دست می‌آید، باید اذعان کرد که G4 حداقل در سخت افزار چیز زیادی برای ارائه کردن به کاربران ندارد و هر آنچه ‌به لحاظ سخت افزاری در هوشمند G3 شاهد آن بودیم، تقریبا به‌‌ همان شکل در G4 نیز وجود دارد که از جمله آن باید به پردازشگر و حافظه رم این گوشی اشاره کرد. پردازشگر این هوشمند جدید حتی از نسخه قبلی ضعیف‌تر (Snapdragon 805 یا 808) خواهد بود و حافظه رم نیز در دو نسخه 2 و 3 گیگابایت عرضه خواهد شد. 

همچنین صفحه نمایش QHD این گوشی نیز چیز جدیدی نسبت به نسخه قبلی ندارد. در حالی که ال جی در G3 با ارائه صفحه نمایشی با وضوح بسیار بالا پیشتاز بود، گویا در G4 قافیه را در این حوزه نیز باخته است و هیچ شعبده‌ای در این خصوص در کلاه خود ندارد.

نگاهی به قوت و ضعف های ال جی در مقایسه با رقبا

نکته دیگری که به ویژه از سوی کاربران به شدت مورد انتقاد است، عقب بودن ال جی در رقابت با سایر رقباست. در حالی که در سال میلادی جدید ال جی بسیار دیر‌تر از رقبایی همچون اپل و سامسونگ و حتی اچ تی سی اقدام به رونمایی از هوشمند پرچم‌دار خود می‌کند، ‌تکنولوژی‌هایی که قرار است در این هوشمند به کار گرفته شود، نسبت به موارد مشابه در رقبای ال جی چیز چندان جدید نیست. 

به عبارت دیگر، بسیاری از کاربران ال جی در خصوص عقب ماندن این شرکت در ارائه سخت افزار‌ها و امکانات جدید در این هوشمند نسبت به سامسونگ به ویژه و اپل‌ نارضایتی دارند؛ برای مثال یکی از مواردی که در شبکه‌های اجتماعی از سوی کاربران در خصوص G4 مورد انتقاد قرار گرفته است، این بوده که در حالی که سامسونگ و اپل در سال جدید دو نسخه متفاوت در طراحی را از هوشمند‌های خود ارائه کرده و برای مثال Galaxy S6 Edge تجربه‌ای متفاوت از این هوشمند را برای کاربران فراهم می‌آورد، ال جی همچنان خط سیری را پیش می‌گیرد که از سال 2013 به ندرت تغییر داشته است. 

استفاده از قاب چرمی در پشت G4 نیز گویا علیرغم زیبایی‌های خاصی که به این گوشی بخشیده است، نتوانسته چندان ذائقه کاربران را ارضا کند. به ویژه آنکه در خصوص استفاده از چرم در گوشی هوشمند انتقاداتی نیز شده است؛ از جمله اینکه این قاب منجر به ضخامت بیشتر هوشمند در جیب و همچنین از فرم افتادن این ماده در برابر شرایط زمانی و محیطی به علاوه آسیب پذیری آن در برابر خراشیدگی است. 

این در حالی است که برخی وب سایت‌های تخصصی همچون Phone Arena به مقایسه G3 در برابر سایر رقبا و برشمردن ویژگی‌های مثبت و منفی این هوشمند پرداخته‌اند که در بسیاری از موارد، هوشمند ال جی از رقبای خود عقب است و از آنجایی که گفته می‌شود G4 نیز بر مبنای G3 بنا شده است، این قیاس در خصوص پرچم‌دار جدید ال جی نیز می‌تواند موضوعیت داشته باشد. 

در زیر می‌توانید مقایسه G3 را با سایر رقبای بزرگ و کوچک ال جی ببینید.

 


 

این همه در حالی است که هنوز G4 رسما رونمایی نشده و این احتمال به شدت وجود دارد که تا زمان رونمایی رسمی از آن همه این شرایط تغییر کند و شاید G4 با نمایی متفاوت و با تکنولوژی‌هایی رقابتی وارد بازار هوشمند‌ها شود؛ اما آنچه تا کنون مشخص شده، این است که G4 نکته‌ای چندان جدید برای ارائه به کاربران در برابر رقبای خود ندارد.



در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/491252/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%82%D9%88%D8%AA-%D9%88-%D8%B6%D8%B9%D9%81%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%82%D8%A8%D8%A7 © www.tabnak.ir




موضوع مطلب : نگاهی به قوت و ضعف‌های ال جی در مقایسه با رقبا

جمعه 94 فروردین 28 :: 12:47 عصر

به آشیانه علم خوش آمدید نظر یادتون نره
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای ~~~~~~ آشیانه علم ~~~~~~ محفوظ است
.....................................
صفحات سایت
12345678910

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا

000007 44 نگاهی به قوت و ضعفهای ال جی در مقایسه با رقبا - ~~~~~~ آشیانه علم ~~~~~~
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1
  • home
  • contact
  • rss
  • khosroeskandari.parsiblog.com
  • 55 30